Petrykivka as part of the branding of the region

  • Tetiana Smirnova Oles Honchar Dnipropetrovsk National University
Keywords: brand, investment, investment attraction, the region’s economy

Abstract

Influence of brand «Petrikivka» is analysed on the increase of investment attractiveness
of region and state on the whole

Downloads

Download data is not yet available.

References

Офіційний веб-сайт Дніпропетровської обласної державної адміністрації http://www.adm.dp.ua

Офіційний веб-сайт Дніпропетровської обласної ради: http://www.oblrada.dp.ua

Офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради: https://dniprorada.gov.ua/uk.

Путеводитель по Днепропетровщине-информация о Днепропетровской области http://www.tourdnepr.com

Published
2013-02-09
How to Cite
Smirnova, T. (2013). Petrykivka as part of the branding of the region. European Journal of Management Issues, 21(2), 32-35. https://doi.org/10.15421/191305